بدترين حادثه زندگي‌ علي ‌پروين از زبان خودش
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : حسین       
بدترين حادثه زندگي‌ علي ‌پروين از زبان خودش
علي پروين در روز 3 مهر 1325 در تهران، محله بازار، كوچه غريبان به دنيا آمد و پنجمين فرزند يك خانواده پرجمعيت 10 نفره بود. تولد پروين تقريباً مصادف شد با تاسيس باشگاه مردمي و بازيكن ساز شاهين. …

علاقه پروين به فوتبال از همان سال هاي كودكي شكل گرفت به طوري كه او شب ها توپ پلاستيكي اش را با خود به رختخواب مي برد. علي، كوچك بود كه خانواده اش به محله دولاب (خيابان عارف) نقل مكان كرد.

اين جابه جايي در افزايش علاقه او به فوتبال تاثير بسزايي داشت، زيرا محله دولاب به خاطر داشتن زمين هاي خاكي فراوان مثل زمين يخچال، زمين منبع، زمين عارف و... از قديم پاتوق بچه هاي كوچك و بزرگ بود. علي در مهر 1332وارد دبستان توحيد شد، ولي عشق و علاقه او به فوتبال نمي گذاشت به درس و مشقش برسد. به همين علت از همان سال هاي اول در زمينه تحصيلي چندان موفق نبود. پروين فوتبال را به طور جدي از 12 سالگي و از زمين عارف واقع در خيابان عارف و محلات شيوا و غياثي آغاز كرد.

پروين درباره مهم ترين اتفاق زندگي اش مي گويد: مادر من يكي از مادران نمونه بود و هر زماني كه مشكل داشتم به دادم مي رسيد و هميشه ياورم بود. وقتي كه او فوت كرد تا مدت ها بيچاره و آواره بودم، با اين كه خودم خانواده داشتم، اما وابسته به مادرم بودم چون در تمام مدت دوست و ياورم بود.

او وقتي فوت كرد تا مدت ها گريه مي كردم و حالا هم هر پنجشنبه اگر در تهران باشم حتما به سر خاكش مي روم و با او درددل مي كنم. من نوكر مادرم بودم و هر كاري براي او مي كردم، اما هنوز ناراحتم كه چرا بيشتر به او خدمت نكردم. مرگ مادرم بدترين اتفاق زندگي ام است و او را هيچ گاه فراموش نمي كنم.

فان پاتوق



نظرات شما عزیزان:

h
ساعت22:28---2 اسفند 1389
ایول خیلی وبلاگ باحالی داری.مطالب جالبی داری.خیلی خوشم اومد.لطفا شما هم به وبلاگ من که تازه شروع به کار کرده و هر روز آپ میشه سر بزنید و نظرتون رو بگین و در نظر سنجیش هم شرکت کنید.اگر هم مایل به تبادل لینک بودید ابتدا ما را با عنوان آدم برفی و ادرس www.snoowman.loxblog.com لینک کنید و سپس در قسمت نظرات یکی از مطالب وبلاگ بگین تا لینک بشین.با تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: